الارشيف / رياضة / اليوم السابع

بالفيديو..مرتضى منصور لـ"فاروق جعفر":خرجتك من السجن 4 مرات وبطل تعض الإيد

شن النائب البرلمانى المستشار مرتضى منصور رئيس نادى هجوماً حاداً على فاروق جعفر نجم والمدير الفنى لاتحاد الكرة السابق، بعد هجوم الأخير عليه وانتقاد أسلوبه فى إدارة القلعة البيضاء بأنه يمارس الديكتاتورية فى الإدارة.

ووجه مرتضى منصور رسالة لفاروق جعفر نجم القلعة البيضاء الأسبق، قائلاً: "بلاش أنا يا فاروق وبطل غباء".

وأضاف مرتضى منصور موجها حديثه لفاروق جعفر: "أنا اللى طلعتك من السجن ومش عايز أكشف ورق كتير عشان ناس متتضرش وأنا اللى جبت زوجتك الست جيهان عندى فى المكتب فى وجودك وقالتلى زور الورق ومضانى تنازل وأنا اللى منعتها من دخول بسببك".

كما أوضح مرتضى منصور أنه أزال يافطة فاروق جعفر من حدائق بسبب صدور حكم ضده بأنه أرغم زوجته على توقيع تنازل عن ممتلكاتها وشهد ضده أبناؤه.

وقال مرتضى منصور لفاروق جعفر: "أحمد أيوب تاجر العربيات عايز فلوسه وكل شوية يطلبها منها روح ادفعها"، مضيفاً: "بلاش أنا يا فاروق وبطل غباء حد كان عارف مش فى الظروف ديه كان يمكن تيجى مدير فنى".

واختتم رئيس حديثه لفاروق جعفر قائلاً: "3 مرات أجيبك مدير فنى وتطلع تعض الإيد، و4 مرات أطلعك من السجن وتطلع تعض الإيد برضه".

فهاماطور للأخبار والأنباء

تطبيق الاخبار على الجوال

كنت تقرأ خبر عن بالفيديو..مرتضى منصور لـ"فاروق جعفر":خرجتك من السجن 4 مرات وبطل تعض الإيد في فهاماطور للأخبار والأنباء ونحيطكم علما بان محتوى هذا الخبر تم كتابته بواسطة محرري اليوم السابع ولا يعبر اطلاقا عن وجهة نظر فهاماطور للأخبار والأنباء ، ويمكنك قراءة الخبر من المصدر الاساسي له من الرابط التالي اليوم السابع مع اطيب التحيات.

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

قد تقرأ أيضا